1ste port(ugal) - Reisverslag uit Funchal, Portugal van Rave Graaf - WaarBenJij.nu 1ste port(ugal) - Reisverslag uit Funchal, Portugal van Rave Graaf - WaarBenJij.nu

1ste port(ugal)

Blijf op de hoogte en volg Rave

06 Januari 2017 | Portugal, Funchal

Madeira:
Van englse vrieskou eet ik een paar dagen later ijsjes in madeira, en tegelijktijd vieren ze er late kerst met santas elfjes, marktjes en kerststallen. Madeira is bloemig, de trots van de stad. Dochters en moeders van moeders verkopen op elke straathoek pluk boeketten in traditionele kleding.

Zee, zee, zee 5 dagen steken we de atlantische oceaan weer terug over, ik wordt langzaam verliefd op deze oceaan. Ik kan het me niet vootstellen iets anders dan de zee vanuit mijn raam te zien , oneindig in het water te staren. Er is zoveel leven! Vliegende vissen zweven soms 10 meter voordat ze weer in de zee verdwijnen. Ik dacht dat ze sprongen maar vleugels houden ze boven water. Brown boobies, grote meeuwachtige vogels met zwarte vleugeltippen en een oranje masker proberen ze te vangen en cirkelen en duiken om het ship heen. Elke dag is de oceaan anders en nu het warm is veranderd mijn leven want elk vrij uurtje glip ik naar buiten en geniet ik van de wind door mijn haar op de punt van het schip. Ik bedenk me dat dat ook het punt is wat je van de schipscamera kan zien dus als je meekijkt met mijn reis kan je me daar zien uitwaaien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rave

Op avontuur

Actief sinds 07 Sept. 2016
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 107355

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 01 September 2017

cruiselife.

Landen bezocht: