De wereldcruise - Reisverslag uit Brugge, België van Rave Graaf - WaarBenJij.nu De wereldcruise - Reisverslag uit Brugge, België van Rave Graaf - WaarBenJij.nu

De wereldcruise

Blijf op de hoogte en volg Rave

02 Januari 2017 | België, Brugge

De wereldcruise:
Het is 2 januari, vandaag varen we uit voor de wereldcuise! Ik heb zoveel geluk dat ik hiervoor gekozen ben, meereizen over de hele wereldiswel even iefs anders dan het blijven op een bepaalde route over en over.. Ik ga naar bijna alle plekken die op mijn reislijstje staan, dit is de route:

Madeira, Barbados, Curacao, Mexico, San Diego, LA, San Fran, Hawaii, Bora Bora, Papeete, Auckland, Napier, Wellington, Sydney, Brisbane, Yorkeys Knob, Papua New Guinea, Kochi, Osaka, Nagasaki, Korea, Shanghai, Hong Kong, Vietnam, Thailand, Singapore, Malaysia, Sri Lanka, Dubai, Abu Dhabi, Khor Al Fakkan, Jordan, Athens, Malta, Lisbon.
Ik ga dus back naar carribean > megiko & USA> tropische plaatjeseilanden> nieuw zeeland andd australie> Japan,vietnam en thailand> woestijnland en terug naar europaaa…

In 4 maanden. Ik besluit dat dat ook mijn doel wordt, nog 4 maanden naar de allermooiste plekken en dan ga ik lekker naar huis met heel veel mooie herrinneringen en verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rave

Op avontuur

Actief sinds 07 Sept. 2016
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 107275

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 01 September 2017

cruiselife.

Landen bezocht: