Happy new year - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Rave Graaf - WaarBenJij.nu Happy new year - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Rave Graaf - WaarBenJij.nu

Happy new year

Blijf op de hoogte en volg Rave

31 December 2016 | Duitsland, Hamburg

Met oud en nieuw ben ik in hamburg. Vastbesloten om een oliebol te vinden. Ik kom niet dichterbij dan een berlinerbol, ook goed.. Hamburg is erg tof, vooral de buitenwijken zijn bedekt met graffiekunst en hoge urban metrolijnen. We zijn met een groepje, slenteren wat rond, bewonderen de oude gebouwen, de nablijfselen van kerst en ik haal champagne voor vanavond. Ik werk in de middag, en het is druk. Sinds de kerstcruise bestaat er geen dag dat ik niet volgeboekt sta soms tot 11 massages van een uur per dag, mijn pauzes vervallen en er is zelfs geen tijd om ergens in een dag van 14 uur naar t toilet te gaan, Elke dag ben ik kapot. We besluiten vanavond met het vuurwerk naar dek 12 te gaan, het dak van het schip. We vertrekken niet vanuit hamburg tot 2 uur en dus hopen we wat van haar vuurwerk te mogen bezichtigen.

Dek 12 geeft uitzicht over de hele stad. Het is vvvvrieskouden met het hele spateam springen we opgewonden op en neer. Meer crew is daar passagiers kennen deze plek niet vanavond. vuurwerk begint om ons heen ge verschijnen. Het is waanzknnig mooi.. met zijn alle tellen we af.. 1p..9..8..7..6..5..4..3..2..1.. HAPPY NEW YEAR! Vuurwerk barst los, champagne popt open, iedereen is overdonderd! Het is zo’n waanzinnig mooi uitzicht heel hamburg licht op overal om ons heen. Ik heb het nog nooit van zo hoog gezien. Iedereen bibberd naar benecen naar de schipkelders om het daar verder te vieren. Ik blijf boven, leunover de rand en deel champagne. Vanavond is perfect, zo geweldig mooi!! Wanneer mijn tenen gevoelloos zijn en het schip in beweging komt zeg ik vaarwel tegen hamburg, 2o16 en verwelkom ik het nieuwe jaar, vol avontuur en nieuwe plekken. En.. de wereldcruise!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rave

Op avontuur

Actief sinds 07 Sept. 2016
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 107265

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 01 September 2017

cruiselife.

Landen bezocht: