Back to europe - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Rave Graaf - WaarBenJij.nu Back to europe - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Rave Graaf - WaarBenJij.nu

Back to europe

Blijf op de hoogte en volg Rave

15 December 2016 | Portugal, Ponta Delgada

Een tijdje niet geschreven, tijd voor een update.

Doei Carribean, we gaan weer terug naar europa. 5 dagen op het water, dan dokken we in Ponta Delgada een portugese port in de azoreneilanden en dan nog 2 dagen terug naar southampton. Het is bijna kerst, onze manager besluit dat te vieren met sectet santa. We trekken lootjes en ik krijg fretzie, een meisjemeisje. Op het eiland koop ik roze champagne, bonbons en een kanten top, cliché. Elke plaats heeft zijn eigen stijl, ponta delgada heeft witte gebouwen met bruingekleurde poorten, kozijnen en versieringen. We blijven er niet lang, er komt een storm.

Na onze heerlijke zomer in winter cruise komt een ijstijd in winter cruise. De Baltic cruise brengt ons naar zweden, noorwegen, denemarken, amsterdam en brugge. Ik kan niet wachten tot ik einlijk thuis kom, mijn katten kan knuffelen, vrienden omhelzen, oliebollen eten. Na 2 maanden uitkijken is het nu nog maar een paar nachtjes wachten, en ik heb veel overgewerkt om een paar extra uurtjes in utrecht te krijgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rave

Op avontuur

Actief sinds 07 Sept. 2016
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 107344

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 01 September 2017

cruiselife.

Landen bezocht: