Ship details - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Rave Graaf - WaarBenJij.nu Ship details - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Rave Graaf - WaarBenJij.nu

Ship details

Blijf op de hoogte en volg Rave

28 Oktober 2016 | Griekenland, Athene

Ondertussen vanuit Athene >>>
Gisteren kreeg ik plotseling mijn details, vanochtend vroeg stond ik bepakt en bezakt al op het vliegveld en inmiddels is het nu 7 uur en ben ik in Athene. De vlucht was verschrikkelijk. Over een uurtje gaat mijn volgende vlucht naar kerkyra/ Corfu en dan snel richting hotel want morgenochtend voor dag en dauw loop ik mijn schip op..

Ship details:

P&O Arcadia

Op het linkje hierboven kan je mijn schip de komende 9 maanden volgen, ik begin met de mediterranean cruise: overmorgen croatie, maandag italy, week erna Gibraltar, en de 11e Amsterdam! December vaar ik iets verder weg en volgend jaar wauw.. Ik vertel nog niks (;
Ik hou jullie op de hoogte! LiefsX

• 28 Oktober 2016 - 19:44

Kelly:

Heeeeeel veel plezier lieverd!!!! <3 Geniet ervan en ik zie je als je terug bent! :) XXXXX

• 29 Oktober 2016 - 10:59

Matty:

Het avontuur gaat beginnen!!