Preparations - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rave Graaf - WaarBenJij.nu Preparations - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rave Graaf - WaarBenJij.nu

Preparations

Blijf op de hoogte en volg Rave

19 September 2016 | Nederland, Utrecht

Nog 2 weken, dan begin ik mijn AVONTUUR. Het woord zoemt al dagen door hoofd en ik ben onrustig. Ik weet dat ik op het laatst nooit genoeg tijd heb, om mijn katten te knuffelen, die nu naast mij liggen te slapen op het einde van mijn bed. Tijd om nog een laatste drankje te doen met alle vrienden die ik straks minsten 10 maanden niet ga zien. Om mijn vader voor de 800e keer te vertellen goed voor zichzelf te zorgen.

Over 9 dagen vertrek ik al naar London. Samen met Jenneke, om te genieten van mijn laatste beetje vrije tijd, leven buiten de lijntjes en alle geheimen van de stad te ontdekken. Ik heb er zin in! Er staat een voorstelling geplanned, shop ?till we drop, reünie met 2 vriendinnen van Gran Canaria en natuurlijk haar verjaardig vieren dansend in een pub. 3 dagen en een beetje voordat ik me moet melden aan de YMCA (Elke keer doe ik het dansje in mijn hoofd, zal ik de enige zijn?).

Daar gaat het roer om, minimaal 2 weken met teveel uur per dag en zonder weekenden trainen. Steiner training academy. In mijn hoofd zie ik een paar hoge Engelse piefen ons masseuses, schoonheidsspecialisten, nagelstylisten en sportinstructeurs opleiden als een soort Steiner soldaten. 1,2,3, je moet je targets halen, 4,5,6 jouw succes is ons succes, 7,8,9 niet klagen maar werken, 10. Help. Ik overdrijf vast maar ik weet wel dat het heel hard werken gaat worden.. Ik ben gelukkig te eigenwijs om op te geven.

Ondertussen staat mijn koffer al zo goed als ingepakt me aan te staren, de documenten -en mijn paspoort met een indrukwekkende Visa sticker erin, C1/D, Crew op zee-, liggen op een netjes stapeltje ernaast en in mijn tas liggen de pepernoten van mijn oppasadres, sinterklaas vier ik niet dit jaar. Poesje geeft nog een kopje. Nu is het alleen nog aftellen tot ik kan zeggen: ‘Ahoy!’

Tags: #aftellen